Larv & Mört tar ton

Jorå såatter!

Jag och pojkvännen sjunger acapella. Hujedamej alltså.

Ett litet lustigt helgprojekt med ljuvliga inslag av skönsång, metal och opera (en oslagbar genrekombination tänker ni då förstås). Det är lite osynkat här och där. Charmigt kan vi kalla det. De osmakliga smaskljuden tog vi (han) bort i mixningen. Blev förvånad över hur mycket smask det faktiskt var. Är vi sådana slemmiga typer? Blir nästan orolig att det brukar rinna dregel från min mungipa utan att jag själv märker det? Säg till i sådana fall. Jag lovar att vara civiliserad nog slurpa i mig slemmet igen.

Nåväl. Det var ett litet sidospår.

Lyssna om ni vågar…

 

3 tankar om “Larv & Mört tar ton

  1. Fantastiskt ju! Gud vad härliga ni är! Älska slutet, fick mej att skratta till haha Kram på er!!

  2. Gud så fint! Ni är som en röst! En cool och brummande, kvittrande kraft! Yeah! /Puss från Hanna

Lämna en kommentar